Maryamkohshari

وبلاگی برای انتشار محتوای دسته اول

Maryamkohshari

وبلاگی برای انتشار محتوای دسته اول

8 راه برای موفقیت در کسب و کار

آیا در حرفه خود احساس ناتمامی می کنید؟ شاید شما سالها در مسیری گام برداشته باشید که به نظر مناسب نیست. وقت بگذارید و در مورد آنچه واقعاً برای شما مهم است تأمل کنید. سپس این ده روش را در نظر بگیرید تا خود را برای رازهای موفقیت شغلی تنظیم کنید:

1. ریسک کنید

برای موفقیت در کسب و کار داشتن روحیه ریسک پذیری لازم است. در واقع زندگی بدون شکست در کاری غیرممکن است، مگر اینکه آنقدر محتاطانه زندگی کنید که در این صورت اصلا زندگی نکرده اید و به طور پیش فرض شکست می خورید. ریسک کردن، رمز موفقیت کسب و کار است. از خود بپرسید، آیا می خواهید زنده بمانید یا رشد کنید؟ اگر بدانید که نمی توانید شکست بخورید، چه شغلی را دنبال می کنید؟ این راهی است که می خواهید طی کنید.

2. بازی طولانی را انجام دهید

این روزها افراد زیادی انتظار پاداش فوری دارند. آنها می خواهند در YouTube یا Instagram به یک تأثیرگذار تبدیل شوند و یک شبه موفقیت کسب کنند. واقعیت این است که بیشتر افراد موفق با انجام بازی طولانی به آنجا می رسند. آنها می فهمند که رسیدن به اوج کار سخت کار می خواهد. حتی جف بزوس نیز این حقیقت را تأیید خواهد کرد که "موفقیت یک شبه حدود ده سال به طول می انجامد."

3. با خودتان رقابت کنید

برای موفقیت در کسب و کار مهم نیست که شما در کجا هستید و در کجای حرفه خود هستید، همیشه شخصی در آنجا حضور خواهد داشت که به نظر می رسد پول بیشتری دارد یا شغل بهتری دارد. راز موفقیت شغلی در مقایسه خود با دیگران نیست بلکه در رقابت با خودتان است. این در مورد تلاش برای پیشرفت است، نه کمال. آیا در حرفه خود بیشتر از دیروز هستید؟ آیا احساس رضایت بیشتری دارید؟ اگر می توانید به این سوالات پاسخ مثبت دهید، سپاسگزار باشید و مسیر فعلی خود را ادامه دهید.

4- به شهود خود گوش فرا دهید

به گفته آلبرت انیشتین: "ذهن شهودی یک موهبت مقدس است و ذهن منطقی یک بنده وفادار است." "ما جامعه ای ایجاد کرده ایم که بنده را ارج می نهد و هدیه را فراموش کرده است." من با بسیاری از کارآفرینانی که از ابتدا تجارت های چند میلیون دلاری ساخته اند صحبت کرده ام. بدون استثنا، یکی از عوامل اصلی در موفقیت آنها کمک کرده است گوش دادن به آن صدای درونی است. هنگامی که ذهن خود را شل کرده و به آگاهی عمیق خود دسترسی پیدا می کنید، پاسخ ها در حال حاضر در انتظار شما هستند.

5- به جای جهش های عظیم، قدم های کوچک بردارید

رویای بزرگ اما کوچک را شروع کنید. بگذارید بگوییم هدف شما همیشه نوشتن کتاب بوده است. با این حال، شما طی سالها هیچ نوشتاری انجام نداده اید. رفتن از وضعیت صفر به استیون کینگ آسان نخواهد بود. برای تجربه موفقیت شغلی، مراحل کوچکی را که می تواند شما را به آن هدف والا نزدیک کند، ترسیم کنید.

این می تواند چیزی شبیه به این باشد:

  • شروع به نوشتن در یک ژورنال کنید
  • در یک کارگاه نوشتن ثبت نام کنید تا مهارت های خود را تقویت کنید
  • وب سایت و وبلاگ خود را ایجاد کنید
  • مقالات را برای انتشارات شروع کنید
  • متعهد شوید که روزانه یک ساعت روی کتاب خود کار کنید
  • با نویسندگان در مورد چگونگی انتشار صحبت کنید

با تجزیه هدف بزرگ خود به قطعات کوچک، روند کار کنترل شده تر و دلهره آورتر به نظر می رسد.

6. اهداف قابل دستیابی ایجاد کنید

تنظیم انتظارات واقع بینانه به شما کمک می کند تا حتی بلند پروازانه ترین آرزوها را نیز بدست آورید. بگذارید بگوییم شما آرزو دارید یک تنیسور حرفه ای شوید. اما شما ده سال است که به راکت دست نزده اید و تقریباً در سنی هستید که بازیکنان تنیس طرفدار بازنشسته می شوند. بعید است که بتوانید این رویا را به واقعیت تبدیل کنید. در عوض، از معیارهای SMART (خاص، قابل اندازه گیری، قابل دستیابی، واقع بینانه و به موقع) استفاده کنید تا مطمئن شوید اهداف شما روشن و قابل دستیابی است.

7. حرفه خود را با نقاط قوت و ارزش های خود هماهنگ کنید

آیا اولویت اول شما برای گذراندن وقت با خانواده است؟ در این صورت، ممکن است از شغلی که شما را ملزم به مسافرت 80٪ از زمان می کند، راضی نباشید. آیا از رویارویی متنفر هستید؟ پس ممکن است شغل در حرفه وکالت مناسب نباشد. هنگام بررسی گزینه های مختلف شغلی، لیستی از ارزش های خود تهیه کنید و آنها را اولویت بندی کنید.

8- کمک بخواهید

رسیدن به موفقیت شغلی بدون درخواست کمک تقریباً غیرممکن است. دوستان، خانواده و همکاران را بخواهید تا درباره نحوه دیدگاه شما بیشتر بدانند. به نظر آنها نقاط قوت و ضعف شما چیست؟ مردم از چه چیزی تعارف می کنند؟ این تمرین ممکن است هدیه های طبیعی را کشف کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد