Maryamkohshari

وبلاگی برای انتشار محتوای دسته اول

Maryamkohshari

وبلاگی برای انتشار محتوای دسته اول

دیجیتال برندینگ و مزیت هایی که برای برند دارد

تبلیغات دیجیتال در موبایل در حدود دو سوم از کل درآمد تبلیغات دیجیتال را در برمی‌گیرد که در طی یک سال 30 درصد رشد داشته است. بر اساس اطلاعات Magna موبایل هم اکنون از تلویزیون نیز فراتر رفته و درآمد تبلیغات آن دو برابر دسکتاب desktop است.

در میان فرمت‌های مختلف یک آژانس برندینگ ، شبکه‌‌های اجتماعی با 38 درصد و تبلیغات آنلاین ویدیویی با 27 درصد، موتورهای جستوجو با 18 درصد بیشترین رشد را داشته‌اند. تلویزیون‌های اینترنتی نیز به عنوان زیرمجموعه‌ای از ویدیوها، رشد درآمدی 40 درصدی داشته و به مبلغ 2 میلیارد دلار رسیده‌اند.

دیجیتال برندینگ آژمان یکی از تیم های مدیریت سایت و معرفی برند در بین بازار مصرف و کاربران سایت است.

روش های انجام دیجیتال برندینگ

کسب و کارهای  از طریق کانال‌های گوناگون، پروژه دیجیتال برندینگ خود را اجرا می‌کنند. این کانال‌ها وب سایت، لوگو، پیام برند، سئو، شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات آنلاین، بازاریابی محتوا، و اینفلوئنسر مارکتینگ هستند. هر کدام از این کانال‌ها روش و استراتژی خاص خودشان را دارند.

طراحی لوگو

 لوگو تصویری است که در ذهن مشتری ثبت ‌می‌شود. لوگوی برند باید با شخصیت و ارزش‌های کسب و کار شما و همینطور مخاطبان هدف همخوانی داشته باشد.

مدیریت وب سایت

 اگر لوگو علامت کسب و کار شما است. وب سایت مانند پیشخوان فروشگاه شما است. زمانی که مشتری می‌خواهد درباره کسب و کارتان اطلاعات کسب کند، وب سایت شما را جست و جو ‌می‌کند.

پیام برند، پیام منحصر به فرد کسب و کار شما است. این پیام باید در فعالیت‌های کاری شما منعکس شود.

سئو یا بهینه‌سازی موتور جست‌و‌جو به شما این اطمینان را می‌دهد که برند و محصول‌های شما به راحتی در موتورهای جست و جو پیدا می‌شوند.

شبکه‌های اجتماعی یک کانال موثر برای حضور برند شما است. اگر مشتری‌های شما در یک شبکه اجتماعی حضور دارند، برند شما حتما باید در آن شبکه حضور داشته باشد.

در تبلیغات آنلاین از قدرت وب برای تبلیغ محصولات خود استفاده می‌کنید. یکی از روش‌های تبلیغات آنلاین، استفاده از بنر در وب سایت‌های مختلف است.

بازاریابی محتوا

به کمک محتوا و بازاریابی محتوا می‌توانید وفاداری مشتری خود را افزایش دهید. زمانی که دیجیتال مارکتینگ بر فروش تاکید ‌می‌کند، بازاریابی محتوا بر مشارکت مشتریان می‌پردازد. با دیجیتال مارکتینگ و آژانس تبلیغاتی می‌توانید پیام برندتان را به افراد بیشتری منتقل کنید.

نکاتی برای انجام دیجیتال برندینگ

در یک آژانس دیجیتال برندینگ نکات زیر برای انجام این روش بازاریابی انجام می شود:

مخاطبین خود را هدف قرار دهید.

حضور آنلاین شرکت شما حالتی برتر برای اکثر مشتریان بالقوه ای است که در مورد برند شما مطالبی را آموخته و با آن تعامل برقرار می کنند. برندسازی دیجیتالی با هدف قرار دادن گروه هایی خاص از مشتری از طریق پلات فرم های آنلاین که مشتریان بیشتر از آنها استفاده می کنند: یعنی توئیتر، فیسبوک، اینستاگرام و مواردی دیگر، امکان هدف گیری شما به سمت آنان را فراهم می سازد.

شرکتی مانند اوت دور وویسز ، یک برند لباس ورزشی را در نظر بگیرید. در عرض چند سال، هشتگ رسانه ی اجتماعی خود یعنی #Doing Things را توسعه داد، که مشتریان هنگام پوشیدن لباسها و تجسم کردن سبک زندگی این برند، آن را تگ می کنند. در حال حاضر، بالغ بر 155000 پست تنها در هشتگ #Doing Things بروی ایسنتاگرام تگ شده است.

#Doing things تفاوت بین مصرف کورکورانه ی یک محصول است و این احساس که شما بخشی از یک گروه یا سبک زندگی هستید. هنگامی که شما از آنها شلوار لِگ یا یک سینه بند ورزشی می خرید، در حال خرید پذیرشِ یک باشگاه عظیم دیجیتالی هستید. برای مشتریان این کار از خرید ساده هرگونه لباس ورزشی oI بسیار جالب تر است.

با مشتریان ارتباط برقرار کنید

طبق گفته آژمان برندینگ برندسازی دیجیتالی موفق، باعث می شود که مشتریان احساس کنند شما مستقیماً با آنها صحبت می کنید، مخصوصاٌ به این دلیل که شما در حال درگیر کردن همان پلات فرمی هستید که آنها برای تعامل با دوستان و اعضای خانواده از آن استفاده می کنند. شخصی و معنادار باشید: این گونه است که مشتریانی یکباره را به فالوورهای دائمی برند تبدیل می کنید.

اساساً، برندسازی دیجیتالی ارتباطات بین یک شرکت و مشتریانش را تسهیل می بخشد. این کار می تواند به اندازه ی ساده سازی پیداکردن اطلاعاتی درباره ی شرکت شما بروی وب سایت، یا کمک به آنها در دریافت سریع خدمات ممتاز مشتری ساده باشد. در نهایت، برندی که به صورت آنلاین قابل جستجو نیست، عملاً در ذهن مشتری معاصر وجود ندارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد