Maryamkohshari

وبلاگی برای انتشار محتوای دسته اول

Maryamkohshari

وبلاگی برای انتشار محتوای دسته اول

10 راز برای موفقیت در کسب و کار

پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه و استخدام شغل، نگرانی فوری بعدی شما این است که چگونه در کسب و کار خود موفق شوید. از آنجا که جهان بسیار رقابتی شده است، خوب کار کردن و پیشبرد شغل خود اکنون بیش از هر زمان دیگری مهم است. موفقیت در کسب و کار در لیست اهداف هر حرفه ای است. اما چه چیزی متخصصان استثنایی را از هم متمایز می کند؟ پاسخ به سادگی تمایل و تمایل شدید به عملکرد خوب است. هنگامی که تمایل و ذهنیت صحیحی داشته باشید، می توانید از نردبان بالا بروید.

در اینجا 10 راز موفقیت در کسب و کار در مورد چگونگی برتری در کار آورده شده است.

ابتکار عمل داشته باشید

شرایط شغلی امروز بسیار پیشرفته است و بیش از کسی که ریسک نمی کند به موارد بیشتری نیاز دارد. در فضای شغلی رقابتی امروز، کارفرمایان بدنبال افرادی هستند که بتوانند ایده های تازه را روی میز بیاورند و ابتکار عمل را شروع کنند، پروژه های جدیدی را شروع کنند، راه حل های جدید ارائه دهند و فرصت های جدیدی برای تجارت ایجاد کنند.

ارزیابی کننده خود باشید

یکی از بهترین راه ها برای دستیابی به موفقیت در کسب و کار ارزیابی مداوم عملکرد شماست. منتظر ارزیابی سالانه خود نباشید - خودتان این کار را انجام دهید. یک روش ایده آل برای انجام این کار شناسایی اهداف کمی و تعیین یک جدول زمانی برای دستیابی به آنها خواهد بود. وقتی تازه وارد کار شده اید با تعیین اهداف کوتاه مدت شروع کنید.

برای دستیابی به این اهداف یک برنامه دقیق ایجاد کنید. کارها را به کارهای هفتگی یا حتی روزانه تقسیم کنید و در پایان هفته فرم کوچکی را پر کنید تا ارزیابی کند که به کجا می روید و آیا باید استراتژی خود را تغییر دهید. حتی می توانید گزارش عملکرد خود را در مقاطعی به مدیران خود نشان دهید تا نشان دهید که چگونه پیشرفت کرده اید. این نشان می دهد که شما اهمیت ارزیابی و بهبود مداوم خود را درک می کنید.

آماده یادگیری باشید

یکی از رازهای موفقیت شغلی اینست که مایل به یادگیری باشید. فارغ از اینکه از چه دانشگاهی فارغ التحصیل شده اید یا چه نمره ای داشته اید، زندگی حرفه ای با دانشگاه بسیار متفاوت خواهد بود. آماده باشید تا هر روز یک میلیون سوال در مورد کاری که انجام می دهید ظاهر شود. ممکن است روزها طول بکشد تا وظایف خود را در شغل جدید خود انجام دهید، بنابراین مدیریت را نشان دهید که قابل لمس هستید، توجه می کنید و همیشه مایل به یادگیری چیزهای جدید هستید.

نیازها را پیش بینی کنید

برای موفقیت در شغل جدید خود و دستیابی به موفقیت شغلی، باید به خوبی از نیاز مدیر خود آگاه باشید. با پرسیدن از خود، یک قدم جلوتر از رئیس خود بمانید، "اگر من رئیس خودم بودم، می خواستم بعد چه کار کنم؟" با اطمینان از اینکه کارها را به موقع انجام می دهید و خودتان ابتکار عمل را بر عهده می گیرید، نسبت به مدیریت بالاتر نگرشی مثبت و مثبت نشان می دهید.

ارتباط خوبی برقرار کنید

ارتباطات کلید موفقیت یک کارمند و یک سازمان است. اگر مدیر شما مجبور باشد از شما یک گزارش وضعیت بخواهد، همه کارهایی را که می توانید انجام دهید انجام نمی دهید. ایده این است که به طور فعالانه ارتباط برقرار کنیم و به آنها اطلاع دهیم که چه کاری انجام شده است، و به سراغ کارهای بعدی برویم.

برای رسیدن به اهداف تعیین کنید

به یاد داشته باشید که به دلیل "سخت کوشی" یا "مشغول ماندن" به شما پرداخت نمی شود. در پایان روز، آنچه برای کارفرمای شما مهم است این است که چگونه در تحقق اهداف و مأموریت شرکت، چه کوتاه مدت و چه بلند مدت، سهیم هستید. بنابراین، به خاطر داشته باشید که برای تحقق اهداف مشخص و مشخصی که بر عملکرد و مأموریت و چشم انداز کلی شرکت تأثیر می گذارد، به شما پرداخت می شود. این طرز فکر هدف شما به موفقیت شغلی کمک خواهد کرد، فارغ از اینکه در کدام نردبان شرکت باشید.

به جای حرف زدن عمل کنید

ارزش عمل بسیار بیشتر از کلمات صرف است. از این به عنوان یک اصل در معاملات خود در دفتر استفاده کنید. به جای اینکه در مورد همه کارهایی که می توانید انجام دهید، لاف بزنید و در واقع هرگز تحویل نمی دهید، باید آنچه را که توانایی آن را دارید به مدیریت نشان دهید.


اعتماد را جلب کنید

این یکی از مهمترین نکات موفقیت است که برای اطمینان از موفقیت در هنگام شروع کار جدید به آن نیاز دارید. به این روش فکر کنید: هرچه زودتر اعتماد رئیس خود را جلب کنید، نگرانی آنها زودتر خواهد بود و از این رو اوقات فراغت بیشتری برای تمرکز توجه خود بر روی سایر مسائل مهم دارند. اگر رئیس شما شما را قابل اعتماد بداند، آنها وظایف را به شما محول می کنند. حتماً مهلت های خود را رعایت کرده و به قول های خود عمل کنید. بسیار مهم است، خصوصاً در اوایل رابطه با رئیس خود، هر تعهدی را که می گیرید انجام دهید، مهم نیست که چقدر دشوار به نظر برسد.

راه حل ایجاد کنید

همه می توانند مشکلات خود را به مشکلات مدیر خود تبدیل کنند. ارائه دهنده راه حل باشید، نه مشکل ساز. کارمندان عالی مشکلات را حل می کنند. اگر صلاحیت صدور حکم نهایی در مورد مشکلی را که مربوط به کار یا اداره شماست ندارید، پس مطمئن شوید که راه حل هایی برای رئیس خود ارائه داده اید و سعی می کنید تا آنجا که می توانید، از صمیم قلب کمک کنید.

مهربان باش

یک کارمند خوب نیاز به دلسوزی و درک این نکته دارد که مدیر شما و همکاران دیگر همه تلاش خود را می کنند. خشم پرتاب کردن و پرخاشگری به درد هیچ کس نمی خورد. مهربانی می تواند به رونق کسب و کارتان کمک زیادی کند.

در پایان

بسیاری از این ویژگی ها و رفتارها می توانند به شما کمک کنند تا در کسب و کار و حرفه خود سرآمد باشید. این ویژگی ها در رهبران بزرگ نیز یافت می شود. با در ذهن داشتن این 10 راز موفقیت شغلی، می توانید خود را در مسیر موفقیت واقعی قرار داده و به اهداف نهایی شغلی خود برسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد