Maryamkohshari

وبلاگی برای انتشار محتوای دسته اول

Maryamkohshari

وبلاگی برای انتشار محتوای دسته اول

هزینه نوشتن پروپوزال دکتری بر چه اساسی تعیین می‌شود؟

امروزه بسیاری از موسسات و گروه‌های مشاوره پژوهش و پایان نامه با گرفتن مبالغ هنگفت اقدام به انجام پروژه‌ها، مقالات و پایان نامه‌های دانشجویی می‌کنند که عمدهٔ فعالیت آن‌ها شامل سرچ اینترنتی و یا کپی کردن و سرقت علمی از کارهای انجام شدهٔ مشابه قبلی توسط افراد سطح پایین و ناکارامد می‌باشد. در گرفتن مشاوره و کمک در انجام پایان نامه‌ها و مقاله ها به سطح علمی افرادی که این کار را انجام می‌دهند دقت زیادی داشته باشید.

موسسه پروژه دونی متشکل از دانشجویان و فارغ التحصیلان دکتری دانشگاه برتر کشور (دانشگاه های شریف، تهران، امیرکبیر، شهید بهشتی، علامه طباطبایی و غیره) است که دارای تخصص حرفه ای در آموزش انجام پایان نامه و نوشتن مقالات پژوهشی داخل و خارج از کشور هستند.

نوشتن پروپوزال دکتری بر چه اساسی است؟

هزینه نوشتن پروپوزال دکتری در وحله اول به موضوع رساله بستگی دارد. عموما موضوعات آزمایشگاهی بیشترین هزینه را به خود اختصاص می دهند. هزینه هایی همچون تهیه مصالح، ساخت ابزار و انجام آزمایشات. دانشجویان مقطع دکتری باید سعی کنند در انتخاب موضوع عامل هزینه را حتما بسنجند چرا که عدم دقت به این موضوع سبب بروز مشکلاتی در فرایند انجام رساله می گردد که در آخر دانشجو مجبور به داده سازی و یا برون سپاری رساله خود است .

برای نوشتن و مشاوره فصل های پایان نامه از منابع دست اول و غیرتکراری استفاده می شود. منابع عینا ارائه میشود. بهترین کاری که برای نوشتن پروپوزال دکتری میتواند انجام داد این است که منابع استفاده شده هایلایت شود و در اختیار استاد راهنما قرار گیرد.

حتی برای نوشتن پروپوزال اپلای، بورسیه و گرفتن فاند و گرانت، بهتر این است که منابعی که در پروپوزال بکار رفته را در فایل PDF هایلایت کنید و به پیوست مدارک پروپوزال و رزومه در یک فایل زیپ ارسال کنید. طبیعتا در نگارش پروپوزال دکتری اپلای، بورسیه، دکتری داخل و دانشگاه های سراسری و آزاد، نمیتوان یک پاراگراف کامل را عینا به پروپوزال یا فصل های یک پایان نامه یا رساله دکتری وارد کرد. شما باید تفسیر خودتان را متناسب با منبع و ریفرنس انتخابی در رساله درج کنید. حال، این منبع یا منابع میتونه مقاله ISI باشه، ایبوک باشه و یا مقالات علمی پژوهشی داخلی.

حفظ کیفیت در نوشتن پروپوزال

یکی از عوامل مهم در تعیین هزینه نوشتن پروپوزال دکتری توجه به کیفیت ان است. فراموش نکنید که نوشتن طرح و پلان علمی یا شورت پروپوزال Short proposal برای پذیرش در دانشگاه های خارجی از ضرورت ها محسوب میشود، مهمترین زمان هزینه ای که در ریسرچ پروپوزال اپلای صرف میشه هزینه فرصتی است که برای نوشتن پلان مبتنی بر نوآوری ها، درک ریسرچ گپ Research gap، تجاری سازی طرح و .. در نظر گرفته میشه. تیم پژوهشی Phd proposal به صورتی کاملا تخصصی آماده همراهی در نوشتن یک ریسرچ پروپوزال کوبنده برای اخذ پذیرش پوزیشن دکتری است.


در پایان

برای اینکه پروپوزال دکتری خود را در مدت زمان کوتاه و با کیفیت عالی بنویسید می توانید به سراغ یک موسسه نوشتن پایان نامه بروید. البته باید به سابقه کار چنین موسساتی هم توجه داشته باشید. پروژه دونی یکی از موسسات معتبر در زمینه نوشتن پروپوزال دکتری است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد