Maryamkohshari

وبلاگی برای انتشار محتوای دسته اول

Maryamkohshari

وبلاگی برای انتشار محتوای دسته اول

هزینه نوشتن پروپوزال دکتری

تقریبا در تمام دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی داخل کشور این قانون وجود دارد که هر دانشجو قبل از شروع پروژه پژوهشی (پایان نامه، مقاله و …) خود باید توضیحات کاملی تحت عنوان پروپوزال تحقیقاتی (Research Proposal) ارائه دهد و این به منظور متقاعد کردن آن مجموعه یا مرکز تحقیقات برای پیشتیبانی از پژوهشگر در طول انجام طرح تحقیقاتی است.

البته برخی فرصت نوشتن پروپوزال را ندارند و بنابراین تصمیم می گیرند این پروژه را به یک موسسه معتبر بسپارند. پروژه دونی یکی از این موسسات است. البته قبل از هر چیز باید از هزینه نوشتن پروپوزال دکتری مطلع باشید. با یک تماس با این موسسه می توانید از هزینه های مربوط به انجام پروپوزال مطلع شوید.

پروپوزال چیست؟

پروپوزال (Proposal) یک واژه ای انگلیسی به معنی پیشنهاد و طرح اولیه و نقشه کلی برای انجام تحقیق است . همانگونه که برای انجام کوچکترین کاری لازم است در ابتدا طرح و نقشه ی آن کار آماده شود. اگرچه ممکن است به صورت ذهنی باشد.

برای سفارش انجام پایان نامه و تحقیق که معمولا کار زمانبر و پرزحمتی است، بدون تردید داشتن طرحی که همه ی جوانب امر درآن پیش بینی شده باشد ضرویست. هرچه قدر انجام پروپوزال یک پایان نامه، دقیق و همه جانبه باشد، به همان اندازه کار تحقیقگر در زمان انجام پروژه ی تحقیقی راحت تر و درزمان کمتری انجام خواهد شد

هزینه نوشتن پروپوزال دکتری چقدره؟

قیمت انجام پروپوزال دکتری براساس چندین معیار مشخص می شود که عبارتند:

1- رشته و گرایش،

2- دانشگاه محل تحصیل،

3- موضوع پایان نامه و حجم موارد مطروح شده در پروپوزال،

4- مقطع محقق پایان نامه،

5- تعداد ساعات توافق شده برای آموزش پایان نامه ،

6- نرم افزار و یا نرم افزارهایی که در انجام پایان نامه ارشد مطرح شده است،

7- استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و پذیرش مقاله.

مهم ترین عامل در تعیین قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد رشته و دانشگاه محل تحصیل است.

برون سپاری پروپوزال دکتری

هزینه نوشتن پروپوزال پایان نامه معادل مدت زمانیست که برای انجام پروپوزال یا پایان نامه صرف میکنید. قیمت انجام پایان نامه دکتری به معنی انجام فصل اول پایان نامه شامل کلیات و مقدمات تحقیق، انجام فصل دوم رساله شامل محتوای ادبیات و پیشینه تحقیق که کلیه سوابق داخلی و خارجی و تئوری های مرتبط با تحقیق را در بر میگیرد، تهیه فصل سوم پایان نامه یا متدولوژی و روش تحقیق، انجام تجزیه و تحلیل آماری پایان نامه در فصل چهارم پایان نامه با نرم افزار های تجزیه و تحلیل آماری مانند SPSS و LISREL، انجام فصل پنج پایان نامه که مشتمل بر نتیجه گیری، پیشنهادات و خلاصه تحقیق است.

هزینه راهنمایی نوشتن و قیمت تهیه پروپوزال پایان نامه و هر یک از فصل های پنجگانه پایان نامه دکتری در تمام رشته ها توافقی است.

در پایان

زینه نوشتن پروپوزال در ابتدای سفارش به دانشجو اعلام شده و سپس در یک قرارداد کتبی شامل تعهدات موسسه پروژه دونی، نحوه قسط بندی هزینه و زمان تحویل پروپوزال به صورت دقیق به اطلاع دانشجو می رسد. با پرداخت مبلغ تعیین شده در قرارداد به عنوان پیش پرداخت کار نوشتن پروپوزال آغاز شده و مرحله به مرحله، کار، انجام شده و تحویل دانشجو می شود.

قیمت انجام پروپوزال بر اساس نوع تحقیق و همکاری شما تعیین می شود و شما می توانید انتظار یک کار حرفه ای را از ما داشته باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد