Maryamkohshari

وبلاگی برای انتشار محتوای دسته اول

Maryamkohshari

وبلاگی برای انتشار محتوای دسته اول

هزینه انجام پایان نامه کارشناسی ارشد

نوشتن پایان نامه یکی از مهمترین مراحل مقدماتی دوره کارشناسی ارشد است و اهمیت آن بر کسی پوشیده نیست چرا که پایان نامه اصل و اساس کار را تشکیل می دهد. برای نوشتن و مشاوره فصل های پایان نامه از منابع دست اول و غیرتکراری استفاده می شود. بهترین کاری که برای نوشتن پایان نامه کارشناسی ارشد میتواند انجام داد این است که منابع استفاده شده هایلایت شود و در اختیار استاد راهنما قرار گیرد.

اما با همه زحمتی که این پروژه دارد، هزینه آن چقدر تمام می شود؟ در واقع قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد از سوی یک موسسه چقدر است؟


معیارهای تعیین هزینه پایان نامه ارشد عبارتند از:

1- رشته و گرایش،

2- دانشگاه محل تحصیل،

3- موضوع پایان نامه و حجم موارد مطروح شده در پروپوزال،

4- مقطع محقق پایان نامه،

5- تعداد ساعات توافق شده برای آموزش پایان نامه ،

6- نرم افزار و یا نرم افزارهایی که در انجام پایان نامه ارشد مطرح شده است،

7- استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و پذیرش مقاله.

قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد توسط موسسات

یکی از اهداف اصلی نگارش هر پایان نامه دراصل آشنا نمودن دانشجو با نحوه نگارش و تنظیم یک مبحث علمی است.پایان نامه نوشته ای است شامل چکیده ،‌ فهرست مطالب، فهرست تصاویر، جداول و نمودارها،‌مقدمه و تاریخچه مختصر، مروری برکارهای انجام شده و آخرین اطلاعات تئوری، عملکرد تحقیقی و عملی نتایج،‌ بحث و پیشنهادات و فهرست منابع و ماخذ که توسط دانشجو تنظیم و تدوین می شود.

قیمت های تعیین شده موسسات

برخی از موسسات برای قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد هزینه های بالایی را دریافت می کنند. واضح است که این موسسات جای تردید دارند و در حقیقت به اندازه مبلغ پرداختی شما تعهد و کیفیت کاری دارند. همچنین برخی از موسسه هزینه های نجومی برای قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد پیشنهاد می کنند که غالبا با روش های مختلف اغراق در سخت بودن موضوع و متفاوت جلوه دادن کیفیت کار است.

نوشتن پروپوزال برای پایان نامه

یکی از معیارهای تعیین کننده در قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد پروپوزال است. اگر آن را به موسسه بسپارید هزینه پایان نامه شما بیشتر می شود. برای نوشتن پروپوزال پایان نامه یا خود فصل های پنجگانه پایان نامه ارشد شما هزینه هایی دارید و قیمت و پولی را باید بپردازید. در نوشتن پروپوزال و خود رساله دکتری، مواردی مثل تایپ، ترجمه منابع تخصصی، هزینه های خرید کتاب و نیز مقالاتی که باید از سایت هایی مثل سیویلیکا خریداری کرد، قیمت و هزینه ای تعریف شده است که باید در طی مراحل انجام پایان نامه این موارد را هم در نظر داشته باشید.


در پایان

هر چند قیمت انجام پایان نامه ارشد مشخص نیست. اما شما می توانید با ارسال پروپوزال خود به موسسات مختلف بازه حدودی از هزینه رو جویا شوید و اما شباهت این دو شکل موسسات براساس تجربه در یک مورد مشترک هست: اضافه کردن مبلغ قرارداد به بهانه های مختلف مانند دریافت هزینه برای انجام هربار اصلاحات. پروژه دونی یکی از موسسات نوشتن پایان نامه است که می توانید به وب سایت این موسسه مراجعه کنید.

پروژه دونی شما را از زمان انتخاب موضوع، نگارش پروپوزال و تایید آن یکی از دغدغه های دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی است، یاری می دهد. همچنین این موسسه مشاوره هایی را هم در زمینه انتخاب موضوع، تهیه مقاله بیس، طرح مسئله و… تا مرحله اخذ تاییدیه به شما ارائه می دهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد