Maryamkohshari

وبلاگی برای انتشار محتوای دسته اول

Maryamkohshari

وبلاگی برای انتشار محتوای دسته اول

تعیین قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد

قیمت انجام پایان نامه با توجه به رشته های تحصیلی و مقاطع مختلف علمی، می تواند متفاوت باشد. ولی از آنجایی که دپارتمان پژوهشگران برتر صرفا در زمینه معماری و شهرسازی فعالیت دارد لذا از این رو همه قیمت ها در این دپارتمان بصورت شفاف و واضح ارائه شده است. البته در هر رشته ای که تحصیل می کنید می تواند در تعیین هزینه ها تاثیرگذار باشد.

رشته های علوم انسانی به دلیل روش کتابخانه ای برای انجام پایان نامه هزینه ها نسبت به سایر رشته های از جمله رشته هایی که به پرشسنامه، آمار، آزمایشگاه و ... نیاز دارند، کمتر است.

به طور کلی قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد نیز همچون دکتری به پارامتر های مختلفی وابسته است که موضوع پایان نامه و دانشگاه محل تحصیل مهمترین آن است.


معیارهای تعیین هزینه پایان نامه ارشد

قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری را در رشته های مختلف به صورت زیر دسته بندی می کند:

1. رشته و گرایش،

2. دانشگاه محل تحصیل،

3. موضوع پایان نامه و حجم موارد مطروح شده در پروپوزال،

4. مقطع محقق پایان نامه،

5. تعداد ساعات توافق شده برای آموزش پایان نامه،

6. نرم افزار و یا نرم افزارهایی که در انجام پایان نامه ارشد مطرح شده است،

7. استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و پذیرش مقاله.

توجه داشته باشید که مهم ترین عامل در تعیین قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد رشته و دانشگاه محل تحصیل است.

تاثیر نحوه نوشتن پایان نامه و هزینه آن

ضمناً منابع هر مطلبی که در این فصل ارائه می شود با توجه به نوع نگارش پایان نامه منابع و مأخذ نویسی در متن با شماره و یا با ذکر نویسنده، تاریخ مشخص می شود. در یک پایان نامه خوب باید تمامی موارد زیر ذکر شود. طبیعتا نوشتن این موارد بر روی هزینه پایان نامه تاثیر دارد:

اهداف و فرضیه های در حال توسعه پایان نامه

اهداف باید صریح، روشن، بدون ابهام و واقع بینانه باشد و بصورت منطقی و با افعال رفتاری بیان شود. اهداف باید با عنوان، یان مساله، فرضیه و سوالات پژوهش هماهنگ باشد. پروژه آنلاین بهترین موسسه انجام پایان نامه در این امر کنار شماست .

فرضیه و سوالات انجام پایان نامه

بصورت یک جمله خبری و حتی المقدور جهت دار نوشته شود و زیربنای علمی داشته باشد. در مطالعات توصیفی به جای فرضیات سوالات تحقیق ذکر می شود.


پیش فرض های پژوهش نگارش پایان نامه

جملاتی هستند که درستی و اعتبارشان پذیرفته شده است و احتیاج به استدلال ندارند و مساله پژوهش انجام پایان نامه بر اساس آن بنا نهاده شده است. بنا بر اصول پیش فرض، تمامی پدیده ها موجود دارای دلایل پیشین هستند و حوادث طبیعی بر حسب تصادف نیستند و احتمالا بنا بر دلایلی بوجود آمده اند.

قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد براساس میزان تلاش و زحمت محقق و همچنین کیفیت پروژه تعیین می شود. به طور کلی هزینه نوشتن پایان نامه ارشد برای افرادی که خود اقدام به انجام آن می نمایند حدودا بین 1 میلیون تومان برای موضوعات تحلیلی و عددی تا 3- 6 میلیون تومان برای موضوعات میدانی، آزمایشگاهی و ساخت تمام می شود.

در پایان

انجام پایان نامه در مقطع ارشد همواره دارای برخی از چالش هایی است که نیازمند آن است تا با دانش و علم کافی بتوان آنها را برطرف نمود. موسسه پروژه دونی با ارائه خدمات مشاوره در زمینه انجام پایان نامه، آماده است تا خدمات مشاوره ای خود را با بهترین و بصرفه ترین قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد به دانشجویان و مشتریان خود ارائه دهد.

پروژه دونی به منظور رعایت حال دانشجویان هزینه کل سفارشات را در قالب فصل‌ها و مراحل کار قسط بندی می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد