Maryamkohshari

وبلاگی برای انتشار محتوای دسته اول

Maryamkohshari

وبلاگی برای انتشار محتوای دسته اول

بهترین راه های موفقیت در کسب و کار

این سوال برای ما همیشه مطرح است که چگونه می توان به موفقیت شغلی دست یافت؟ چرا نمی توانیم در کار خود موفق شویم؟ علت دقیقاً چیست؟ این بسیار ساده است ، همه ما اشتباهات بزرگی مرتکب می شویم زیرا کارها را اشتباه انجام می دهیم. مطالعات متعدد نشان می دهد که با کار کورکورانه نمی توان به هیچ چیز دست یافت و این نوع کار را نمی توان معیار موفقیت شغلی دانست.

در هر زمینه افرادی وجود دارند که بیش از دیگران موفق هستند. از جمله مشاغل. آیا می خواهید رازهای موفقیت شغلی آنها را بدانید؟ افرادی که در کار خود موفق هستند چه تفاوتی با دیگران دارند؟

رازهای افراد موفق در حرفه خود چیست که باعث می شود افراد دیگر برای حضور در این مکان تلاش کنند؟ در زندگی روزمره ما بیشتر وقت خود را در محل کار می گذرانیم. در واقع ما بیشتر زندگی خود را در محل کار و روابط با همکاران خود می گذرانیم. اما رازهای موفقیت در شغل برخی افراد چیست؟


به طور کلی ، دلایل موفقیت در تجارت عبارتند از:

عزت نفس خود را افزایش دهید

هر کس اعتقادات خاص خود را دارد. آنچه در مورد پول و ثروت اعتقاد دارید و اینکه آیا نسبت به ثروتمند شدن احساس گناه می کنید ، اعتقادی است که می تواند سطح درآمد شما را تعیین کند. اعتقاد به این که کارآفرینی در جامعه امروز امکان پذیر نیست یکی دیگر از اعتقادات شماست. مفید یا بی فایده خواندن کتاب هنوز یک باور است. این باور که شما از شکست می ترسید محدود کننده است. اعتقادات به معنای تکرار موضوعی است که طی سالها در ذهن شما شکل گرفته است. خبر خوب این است که با تکرار و نگاه مثبت ، می توانید باورهای قوی و ضعیف را با باورهای قوی جایگزین کنید. بنابراین باورهای خود را شناسایی کنید و برای بهبود آنها وقت بگذارید.

در جلسات شرکت سکوت نکنید

یکی از راههای دستیابی به موفقیت شغلی شرکت فعال در جلسات تجاری است. جلسات شغلی می تواند اتلاف وقت واقعی به نظر برسد زیرا آنها معمولاً کار زیادی انجام نمی دهند. بیشتر افراد در جلسات شغلی ساکت و آرام می نشینند و به دیوار روبرو خیره می شوند یا با تلفن های همراه بازی می کنند و برخی نیز در جلسات کار می کنند. گرچه این برای کارمندان عادی بد نیست ، اما سعی نمی کنیم متوسط ​​باشیم.

بنابراین صحبت کنید و در جلسه فعال باشید. تعادل را به خاطر بسپارید. شما نباید آنقدر ساکت باشید که حضور شما با تابلوی روی دیوار تفاوتی نداشته باشد و همچنین نباید احساس کنید که صدای خود را دوست دارید ، زیرا بدون توقف صحبت می کنید و به نوبت نمی روید. برقراری ارتباط ایده های خود با دیگران یکی از رازهای معروف بودن در محل کار است.

از مخالفت با دیگران ، حتی رئیسان خود نترسید - تا زمانی که این مخالفت به روشی محترمانه و سازنده بیان شود ، هیچ دلیلی برای جلوگیری از آن وجود ندارد.


از سر و حالت خود مراقبت کنید

یکی از راه های موفقیت در تجارت خوب به نظر رسیدن است. بنابراین ، متناسب با شغل و موقعیت خود لباس بپوشید و همیشه در محل کار خود را به خوبی حفظ کنید. زیبایی ظاهر و نحوه لباس پوشیدن بسیار مهم است. زیرا زیبایی شما قسمت مهمی از نحوه درک و تفکر دیگران از شما را تشکیل می دهد.

سعی کنید چند دقیقه زمان ببرید. اگر تمیز و مرتب باشید ، دهانتان معطر است و هر روز اصلاح می کنید ، 50٪ تخفیف دارید. اگر هنوز به اهمیت ظاهر و زیبایی پی نبردید ، می توانید این تمرین ذهنی را انجام دهید:

برای لحظه ای تصور کنید که به دنیای کارمای شماری منتقل شده اید. لباس و وضعیت مو و صورت او را به یاد دارید؟ شاید شما دقیقاً به خاطر نداشته باشید که او چه لباسی پوشیده است ، اما مطمئناً می توانید ظاهر و استایل لباسی را که به تن داشت به خاطر بسپارید.


بهانه ها را بردارید

یک راز موفقیت در تجارت این است که هیچ بهانه ای نداشته باشید و همه را از زندگی خود حذف کنید. تا وقتی که بهانه داشته باشم چون وقت ندارم ، نمی توانم ، کار اتفاق افتاده است ، من نداشته ام و شما کم کرده اید ، قطعاً در هیچ کاری موفق نخواهید شد و هرگز به اهداف خود نخواهید رسید. بنابراین اولین قدم شما برای موفقیت در کارتان پاک کردن بهانه هایتان است.

زیرا عذرخواهی فقط سرعت شما را کند می کند و به نظر می رسد با عذرخواهی خود اشتباه کرده اید! شک نکنید که موفقیت تا زمانی که توجیهی در زندگی شما باشد ، کارساز نخواهد بود.

بهترین راه خلاص شدن از بهانه ها این است که یک بار برای همیشه عذرخواهی ها را روی یک کاغذ بنویسید و به عنوان یک مشکل به آن نگاه کنید. وقتی چیزی را مشکلی می بینید ، ذهن ناخودآگاه به دنبال پاسخ آن مشکل است و وقتی جواب مطلوب را پیدا می کند ، آن بهانه برای همیشه از بین می رود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد