Maryamkohshari

وبلاگی برای انتشار محتوای دسته اول

Maryamkohshari

وبلاگی برای انتشار محتوای دسته اول

معرفی خدمات بهترین موسسه انجام پایان نامه

از آنجایی که انجام تز دکتری فرایندی زمانبر است، دانشجویان را بر این می دارد که برای انجام آن از موسسات کمک بگیرند. موسسه پروژه دونی مفتخر است با دارا بودن یک تیم تحقیقاتی قوی متشکل از متخصصان آمادگی خود را برای همکاری و مشاوره به دانشجویان جهت انجام پایان نامه، انجام مقاله اعلام می کند. خدمات بهترین موسسه انجام پایان نامه عبارت است از:

  • · مشاوره و آموزش رایگان پایان نامه نویسی و پروپوزال نویسی
  • · مشاوره و آموزش رایگان رساله نویسی و پروپوزال نویسی
  • · مشاوره و آموزش رایگان مقاله نویسی
  • · پشتیبانی ۷روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز (بدون تعطیلی)
  • · برنامه زمان بندی دقیق و تحویل به موقع پروژه
  • · قیمت گذاری منصفانه (با در نظر گرفتن شرایط مالی دانشجویان عزیز)
  • · ارائه کار در حد استانداردهای معتبرترین دانشگاههای سطح کشور
  • · کیفیت بالا و تضمینی کار (با ضمانت استرداد وجه)


نحوه نوشتن پایان نامه در پروژه دونی

رشته ها و گرایش های مختلف می توانند در نحوه نگارش پایان نامه و فصول آن باهم تفاوت هایی داشته باشند. مطالب این مقاله به شکلی تنظیم شده است تا برای درصد زیادی از دانشجویان در رشته ها و گرایش های مختلف قابل استفاده باشد. یک پایان نامه ی استاندارد از 5 فصل اصلی تشکیل می شود که عبارتند از:

  • 1. مقدمه
  • 2. مروری بر پیشینه ی تحقیق
  • 3. روش تحقیق
  • 4. نتایج
  • 5. بحث و پیشنهادات

مراحل نوشتن پایان نامه

انتخاب اساتید راهنما و مشاور جهت اخذ موضوع سفارش پایان نامه که توسط دانشجو انجام می شود.

پر کردن فرم طرح پیشنهادی (پروپوزال) با نظارت استاد راهنما.

ارائه پروپوزال تکمیل شده توسط دانشجو به مدیر گروه جهت طرح در شورای گروه آموزشی که پس از اطلاع از تصویب آن جهت پیگیری بعدی به دفتر امور پژوهشی دانشکده تحصیلات تکمیلی مراجعه کنید.

پروپوزال تکمیل شده جهت بررسی مدارک پیوست شده و اطمینان از عدم تکراری بودن موضوع پایان نامه وقابلیت علمی پروپوزال، توسط مدیر گروه در شورای گروه مطرح می گردد.

طرح پروپوزال های تایید شده در شورای گروه در شورای پژوهشی واحد، جهت بررسی های لازم که توسط مدیر گروه انجام می شود.

در صورت تصویب پروپوزال در شورای پژوهشی واحد، شما می توانید با در دست داشتن فرم کدینگ و مدارک اعلام شده در آن به امور پژوهشی تحصیلات تکمیلی مراجعه کرده و نسبت به تشکیل پرونده جهت کدینگ پایان نامه اقدام نمایند. پروژه آنلاین بهترین موسسه انجام پایان نامه مشاور شما در این زمینه است.


مشاوره برای انتخاب موضوع

یکی از خدمات پروژه دونی کمک به دانشجویان برای انتخاب موضوع پایانن نامه است. قبل از تصمیم نهایی در مورد موضوع خود، مجدداً طول پایان نامه، بازه زمانی تکمیل آن و کاربردهای انجام تحقیق را در نظر بگیرید. آیا زمان کافی برای خواندن تمام ادبیات علمی مهم در حوزه موضوع را خواهید داشت؟ اگر اطلاعات زیادی برای بررسی وجود دارد، باید توجه خود را بیشتر محدود کنید.

آیا می توانید منابع کافی پیدا کرده یا داده های کافی برای تحقق الزامات پایان نامه جمع آوری کنید؟ اگر فکر می کنید یافتن اطلاعات برایتان دشوار است، تمرکز خود را گسترش داده یا تغییر دهید.

آیا باید برای جمع آوری داده در مورد موضوع به مکان خاصی بروید؟ اطمینان حاصل کنید که از بودجه کافی و دسترسی عملی برخوردار هستید.

نکته آخر اینکه آیا موضوع برای مدت زمان فرآیند تحقیق، علاقه شما را حفظ خواهد کرد؟ انتخاب موضوع مورد علاقه برای حفظ انگیزه حائز اهمیت است.

موسسه پروژه دونی می تواند در تمامی این مراحل به شما مشاوره دهد.


در پایان

اگر اولین بار است که پایان نامه می نویسید ممکن است با مشکلاتی فراوان رو به رو شوید و برای رفع مشکل نیاز به مشاوره داشته باشید. البته این مشکلات با دسترس نبودن استاد راهنما یا مشاور دو صد چندان می شود. می توانید از مشاوره ها و پشتیبانی تخصصی پروژه دونی استفاده نمایید.

با توجه به نگارش پایان نامه در اواخر کارهای تحقیقاتی عموماً دانشجویان گرامی با کمبود وقت رو به رو می شوند و در این راستا و جهت هر چه بهتر و زودتر آماده شدن برای جلسه دفاع می توانند از خدمات ویژه پروژه دونی جهت نگارش ۳ فصل اول پایان نامه از این موسسه کمک بگیرند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد