Maryamkohshari

وبلاگی برای انتشار محتوای دسته اول

Maryamkohshari

وبلاگی برای انتشار محتوای دسته اول

دلایل و رازهای موفقیت زنان موفق دنیا

امروزه بیش از نیمی از فعالیت های اجتماعی توسط زنان انجام می شود، اما افسوس که آنها بی خیال هستند و به موفقیت در حرفه و کار خود کمتر توجه می کنند. در اینجا مواردی ذکر شده است که می تواند موقعیت شغلی زن را تغییر دهد. اگر به دنبال موفقیت شغلی هستید، خواندن این مقاله را از دست ندهید. رازهای زنان موفق عبارتند از:

استفاده از برچسب را متوقف کنید

شما یک زن کارآفرین، مدیر عامل یا هر چیز دیگری نیستید. از شر تمام توصیفگرهایی که شما را بی دلیل محدود می کنند خلاص شوید.


بازخورد متفاوت از زنان در محل کار

نحوه برخورد با زنان همیشه متفاوت از مردان است، چه در محل کار و چه در مکان های دیگر، و این به ویژه در نحوه رفتار مردان با زنان بسیار مشهود است. افراد مختلف در محل کار به شما خواهند گفت که شما توانایی انجام کاری را ندارید، اما در نهایت این شما هستید که باید این کلمات را دور بریزید و آنها را جدی نگیرید. یادگیری سازگاری نمی تواند شما را بهبود بخشد، اما طرز تفکر شما باید به گونه ای باشد که به خود القا کنید محیط باید با شما سازگار شود.

در مورد زنان موفق بخوانید

بسیاری از زنان موفق در دنیای تجارت و سایر مشاغل وجود دارند که تحقیق و مطالعه درباره آنها می تواند انگیزه و الهام شما باشد. با مطالعه زندگی آنها، خواهید فهمید که راه موفقیت چیست و در این راه با چه موانعی روبرو می شوید. زندگی نامه زنان موفق را برای خود بخوانید و از تجربیات علمی آنها الهام بگیرید.


به نظرات دیگران توجه کنید

ما انسانها همیشه در طول زندگی انتقادات و پیشنهادات مختلفی را از افراد در محیط کار خود دریافت می کنیم که باعث واکنش های ما می شود. نظرات دیگران می تواند تأثیر منفی یا مثبتی بر ما بگذارد و نحوه تصمیم گیری در مورد ما به ما بستگی دارد. بنابراین همیشه سعی کنید موقعیت خود را بدانید و به این فکر کنید که دوست دارید با چه ویژگی هایی مشهور شوید و سپس انتخاب های خود را بر اساس آن تنظیم کنید.

اطلاعات منفی و بی ربط را کنار بگذارید

چرا یک زن گاهی احساس نیاز دارد تا در مورد ظاهر خود صحبت کند و از این بابت عذرخواهی کند؟ من روی لباسهای او تمرکز نکردم تا اینکه او از آن نام برد. اگر احساس بدی نسبت به خود دارید، آن را کنار بگذارید و اگر نمی توانید، حداقل آن را برای خود نگه دارید.


فکر خود را در مورد مدیریت زمان تغییر دهید

زنان خودساخته باید نظر خود را درباره روایت های مربوط به زنان و مدیریت زمان تغییر دهند، زیرا بسیاری از افراد تصور می کنند که زنان نمی توانند مادران خوبی، همسران ایثارگر و رضایت کارمندان باشند و برای موفقیت باید موارد زیادی را کنار گذاشت. در این حالت، ما همیشه با داستان های ناراحت کننده و مهیج روبرو هستیم، به عنوان مثال، وقتی به دلیل شرایط آب و هوایی در فرودگاه می مانیم و همسرمان در خارج از کشور است، در این زمان کسی نیست که از کودک ما مراقبت کند و پرستار می تواند در خانه بیشتر کار نکن اقامت کردن.
اما وندرکام به عنوان یک نویسنده موفق در زمینه مدیریت زمان، معتقد است که داستان های مربوط به مشکلات مدیریت زمان کار برای زنان شاغل دارای یک مشکل اساسی است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد