Maryamkohshari

وبلاگی برای انتشار محتوای دسته اول

Maryamkohshari

وبلاگی برای انتشار محتوای دسته اول

برون سپاری پایان نامه ارشد و هزینه های آن

پایان نامه کارشناسی ارشد یکی از مهمترین وظایف دانشجویان تحصیلات تکمیلی است. این امر به دانش، مهارت و زمان زیادی نیاز دارد و داشتن تجربه در تکمیل پایان نامه جامع و کامل بسیار مثر است. پایان نامه کارشناسی ارشد یکی از مهمترین وظایف دانشجویان تحصیلات تکمیلی است. این امر به دانش، مهارت و زمان زیادی نیاز دارد و داشتن تجربه در انجام پایان نامه جامع و کامل بسیار موثر است. به همین دلیل بسیاری از دانشجویان از روش برون سپاری استفاده می کنند. البته در این مورد هزینه های پایان نامه ارشد برایشان اهمیت زیادی دارد.


برون سپاری پایان نامه ارشد

بسیاری از دانشجویان برای داشتن یک پایان نامه قوی، آنها به گروه های تحقیقاتی تخصصی مراجعه می کنند و می خواهند قیمت پایان نامه را به سرعت محاسبه کنند، اما باید توجه داشته باشند که انجام این کار علمی به عوامل مختلفی از جمله:

رشته تحصیلی و گرایش آن

موضوع پایان نامه و حجم مباحث ارائه شده در پروپوزال بر روی قیمت نهایی تاثیر می گذارد.

دانشگاه مطالعه

مقدار ساعت توافق شده برای آموزش پایان نامه ارشد و نرم افزاری که برای تکمیل پایان نامه استفاده می شود در هزینه پایان نامه تاثیر دارد.

میزان منابع موجود برای نوشتن پایان نامه بستگی دارد. بنابراین اعلام قیمت پایان نامه قبل از بررسی موارد فوق بسیار غیرحرفه ای و غیرمنصفانه است.


قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد

قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد، مانند دکترا به پارامترهای مختلفی بستگی دارد که مهمترین آنها موضوع پایان نامه است. قیمت های عمومی بخش های مختلف پایان نامه ارشد در زیر ارائه شده است.

  • پیشنهاد: 300 تا 700 هزار تومان
  • فصل های یک و دو: 500 تا 800 هزار تومان
  • فصل سوم: 600 تا 900 هزار تومان
  • فصل چهار و پنج: از 800 هزار تومان شروع می شود.
  • همچنین قیمت انجام پایان نامه کارشناسی ارشد به تفکیک رشته به شرح زیر است.
  • علوم انسانی: از 1 میلیون و 500 هزار تومان شروع می شود.
  • پزشکی: از 2 میلیون تومان شروع می شود.
  • مهندسی: از دو میلیون و ششصد هزار تومان شروع می شود.
  • زبان و هنر: از 2 میلیون و 400 هزار تومان شروع می شود.

همچنین انجام پایان نامه های ارشد هزینه های زیادی را در بر دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

انتخاب موضوع

اولین قدم برای انجام پایان نامه انتخاب موضوع است. اگر موضوعی را انتخاب کرده اید، موضوع را بررسی کنید. موضوع شما باید کاربردی باشد. اگر موضوع شما روشن نیست، ما به شما کمک می کنیم موضوع را پیدا کنید.


مراحل نوشتن پایان نامه ارشد بعد از تصویب موضوع

پس از انتخاب موضوع، فرآیند انجام و آموزش نوشتن پروپوزال آغاز می شود. اگر پروپوزال خود را داشته باشید، ادامه کار مطابق پروپوزال شما انجام می شود، در غیر این صورت هزینه انجام پایان نامه در آموزش پروپوزال منظور می شود. پس از اتمام پیشنهاد، تصویب می شود. اگر پیشنهاد تأیید نشود، شما را تا تصویب نهایی پیشنهاد همراهی می کنیم.

شروع به انجام پایان نامه کنید

پس از تأیید پروپوزال، فرایند تحقیق پایان نامه آغاز می شود. در طول پایان نامه از نحوه انجام تحقیقات پایان نامه مطلع خواهید شد و می توانید نظرات خود را در مورد آن بیان کنید. فصل های مختلف رساله طبق روال موجود انجام می شود. در طول پایان نامه ممکن است از نرم افزار خاصی استفاده شود که در هزینه پایان نامه تأثیرگذار خواهد بود.

براساس نظر پروژه دونی علاوه بر تمام موارد ذکر شده، قسمت آماری مربوط به پایان نامه شما نیز با توجه به نرم افزار موجود انجام و بررسی می شود. تمام مراحل فوق به گونه ای انجام می شود که سرپرست شما از روند کار راضی باشد و در صورت بروز مشکل، برطرف خواهد شد. در پایان پس از اتمام پایان نامه، پاورپوینتی تهیه می شود که بسته به سلیقه شما از طرح های گرافیکی ویژه استفاده می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد