Maryamkohshari

وبلاگی برای انتشار محتوای دسته اول

Maryamkohshari

وبلاگی برای انتشار محتوای دسته اول

فاصله بین اعتماد به نفس واقعی با کاذب

داشتن اعتماد به نفس یک ویژگی بزرگ است و می تواند به پیشرفت شما در زندگی کمک کند. اگر فردی با اعتماد به نفس باشید دیگران به شما اعتماد می کنند، برقراری ارتباط با غریبه ها راحت تر خواهید بود و در کل خوشحال خواهید بود. مطمئناً نمی توانید یک فرد خوشحال و دارای عزت نفس پایین باشید. از طرف دیگر وجود نشانه های اعتماد به نفس کاذب از خصوصیات فردی و اجتماعی مناسبی نیست. برقراری ارتباط و معامله با چنین افرادی علاوه بر اینکه کار سختی است، خسته کننده و حتی گاهی ناراحت کننده است.


افراد با اعتماد به نفس کاذب دروغ زیادی می گویند

فقط دروغگوها برای پوشاندن نقاط ضعف خود مانند فریاد ناامنی از داخل و خارج، باید دروغ بگویند. پروفایل آنها در شبکه های اجتماعی هرگز واقعیت را بیان نمی کند، بنابراین آنها حرف های زیادی برای گفتن دارند. زندگی آنها با آنچه در اینستاگرام، فیس بوک، تلگرام یا هر جای دیگر ارسال می کنند متفاوت است. با دیدن آنها یا تعامل با آنها، نشانه هایی از اعتماد به نفس کاذب مشاهده می کنید.

علائم افراد با اعتماد به نفس کاذب عبارت است از:

· این افراد معمولاً بسیار بلند هستند و با صدای بلند صحبت می کنند.

· آنها برای اثبات حرف خود با زور و زور صحبت می کنند و متحد هستند.

· آنها همیشه به دنبال اعتبار دیگران هستند.

· حتی پس از شنیدن ستایش و تحسین دیگران، احساس خلأ خاصی را تجربه می کنند.

· آنها معمولاً ناراضی هستند و نارضایتی آنها طولانی و دائمی است.

· این افراد با این خصوصیات این اعتماد به نفس را نشان می دهند زیرا از خود راضی نیستند و فقط فریاد می زنند.

· آنها دوست دارند دیگران را مسخره کنند.

· دیگران اعتماد به نفس کاذب این افراد را احساس می کنند.


آنها ظرفیت شنیدن تعریف را دارند

هیجان بیش از حد از شنیدن تعارف نیز نشانه این است که عزت نفس فرد کاملاً واقعی نیست. فرد با اعتماد به نفس تعارفات را می پذیرد، آنها را می شناسد، اما اجازه نمی دهد که بیش از حد روی تصویر شخصی خود تأثیر بگذارد. اگر هر تعریفی بتواند درک شخص از خود را تغییر دهد، به این معنی است که این برداشت پایدار نیست. ثبات ویژگی لازم برای داشتن شخصیتی با اعتماد به نفس واقعی است

نحوه برخورد با افرادی که عزت نفس کاذب دارند

اولین کاری که باید انجام دهید این است که تشخیص دهید حریف خود چقدر خودشیفتگی دارد تا بتوانید بهترین رفتار را از خود نشان دهید. افرادی که دارای عزت نفس کاذب هستند می توانند با حمایت و کمک اطرافیان خود این رفتار را اصلاح کنند اما شما باید طوری رفتار کنید که آنها همیشه حضور شما را در کنار خود احساس کنند و هرگز از حمایت شما ناامید نشوند.

ابتدا با آنها دوست شوید، سپس با آنها در مورد رفتارهای خودشیفته آنها شوخی کنید و بسیار آرام باشید تا از شما ناراحت نشوند و با گذشت زمان رفتارهای نادرستی را به آنها نشان دهید تا بتوانند خودشان را اصلاح کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد