Maryamkohshari

وبلاگی برای انتشار محتوای دسته اول

Maryamkohshari

وبلاگی برای انتشار محتوای دسته اول

پایان نامه نوشتن کار سختیه؟ چکار کنیم سریع تر پایان نامه بنویسیم؟

پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری نوعی گزارش است که در آن شما بیان می کنید که چرا این موضوع را انتخاب کرده اید؟ مطالعات قبلی روی چه مواردی کار کرده اند و در نتیجه می خواهید روی چه شکاف ها و نکاتی دست نخورده کار کنید؟

از چه روش ها، ابزارها، تجهیزات، مدل سازی، شبیه سازی، روش تحلیلی، نرم افزار، مواد و ... استفاده خواهید کرد؟ با اجرای این مبحث و انجام پایان نامه در این زمینه به چه اهدافی خواهید رسید؟ نوآوری و مزیت موضوع انتخاب شده چه خواهد بود؟ برنامه نگارش و نگارش پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری چقدر است؟ در نهایت می توانید از مشاوره های بهترین موسسه انجام پایان نامه ارشد بهره بگیرید.


چرا نوشتن پایان نامه مهمه؟

تهیه پروپوزال، انجام پایان نامه یا نوشتن پایان نامه و استخراج مقاله از پایان نامه یکی از وظایف مهم دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری است. به این ترتیب، برای انجام یک پایان نامه خوب، دانشجویان نیاز به مشاوره با افراد باتجربه و متخصص در هر مرحله از پایان نامه مانند نوشتن پروپوزال، تجزیه و تحلیل آماری پایان نامه، برنامه نویسی، مدل سازی و شبیه سازی دارند. دسترسی به این متخصصان غالباً دشوار و گاه غیرممکن است.

برای نوشتن پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری به چی نیاز داریم؟

در دوره های زمانی مختلف، دوره های آموزشی تخصصی در زمینه نوشتن پروپوزال، اصول نگارش پایان نامه، نرم افزار تجزیه و تحلیل آماری و شبیه سازی، تکنیک ها و روند اعتبار سنجی مجلات علمی پژوهشی و ISI، شناسایی مجلات نامعتبر و جعلی، اصول و فنون برگزار می شود. ارسال مقالات به ژورنال های خارجی، پیگیری و انتشار مقالات ISI و ISC و همچنین اصلاح و ویرایش مقالات ISI. خدمات مشاوره ای، آموزشی و پژوهشی این مرکز به صورت کاملاً تخصصی و فقط توسط فارغ التحصیلان دوره های کارشناسی ارشد و دکتری هر رشته تحصیلی ارائه می شود.

مراحل پایان نامه ارشد و دکتری

· 1- موضوع نوشتن پایان نامه را انتخاب کنید

· 2- انتخاب استاد راهنما و مشاور برای بدست آوردن موضوع دستور پایان نامه ساخته شده توسط دانشجو.

·3- فرم پیشنهاد را زیر نظر استاد راهنما پر کنید.

·4- ارائه پیشنهاد تکمیل شده توسط دانشجو به رئیس گروه برای طرح در شورای گروه آموزشی، که پس از اطلاع از تصویب آن، برای پیگیری بیشتر به دفتر امور تحقیقات دانشکده تحصیلات تکمیلی مراجعه می کنند.

· 5- پروپوزال تکمیل شده توسط مدیر گروه به شورای گروه ارائه می شود تا اسناد پیوست را بررسی کند و اطمینان حاصل کند که موضوع پایان نامه و ظرفیت علمی پروپوزال تکرار نشده است.

· 6- تهیه پیش نویس های مورد تأیید شورای گروه در شورای تحقیقات واحد، برای بررسی های لازم که توسط مدیر گروه انجام می شود.


تایید و بایگانی پایان نامه

در صورت تأیید این پیشنهاد توسط شورای تحقیقات واحد، دانشجویان می توانند با درج فرم کدگذاری و مدارک اعلام شده در آن، به امور پژوهشی تحصیلات تکمیلی مراجعه کرده و برای پایان نامه بایگانی کنند. پروژه دونی به عنوان بهترین موسسه برای انجام پایان نامه مشاوره شما در این زمینه است.

گاهی اوقات جمع آوری داده ها ضروری است، گاهی نیاز به مدلسازی در پایان نامه داریم که در این صورت اساتید موسسه به شما کمک می کنند و با آموزش کامل و جامع مشکل شما را برطرف می کنند. از ابتدای پروژه که با انعقاد قرارداد انجام می شود، یک کارشناسی برای کار شما در نظر گرفته می شود که برای پشتیبانی از روند کار شما حضور خواهد داشت و استاد کار از ابتدا تا کنار شما خواهد بود در پایان، با آموزش کامل به شما کمک می کند تا به هدف نهایی خود برسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد