Maryamkohshari

وبلاگی برای انتشار محتوای دسته اول

Maryamkohshari

وبلاگی برای انتشار محتوای دسته اول

انواع مجلات داخلی برای چاپ مقاله علمی پژوهشی

ژورنال های داخلی ژورنال های بسیار معتبری هستند که مورد تایید وزارت علوم و تحقیقات ، وزارت بهداشت ، درمان و آموزش و پرورش و دانشگاه آزاد هستند. برخی از این ژورنال ها به دلیل اعتبار بالای تحقیق در بین معتبرترین مجلات ایران هستند. این ژورنالها معمولاً مورد توجه دانشگاهها و اعضای هیئت علمی قرار می گیرند ، که بعضاً دانشجویان را مجبور می کنند که مقالات علمی خود را فقط در مجلات داخلی منتشر کنند. هزینه چاپ مقاله در مجلات داخلی براساس اعتبار مجله با هم تفاوت دارد.

برای چاپ مقاله در ژورنال های داخلی چقدر باید هزینه کنیم؟

مجلات به چند بخش تقسیم می شوند ، ملاک این طبقه بندی درجه بندی انجام شده توسط معاون تحقیقات وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری است. این وزارتخانه بالاترین سطح مجلات دانشگاهی را به مجلات علمی پژوهشی و رتبه بعدی را به مجلات علمی تبلیغاتی اختصاص داده است که در سطح پایین تری نسبت به مجلات علمی پژوهشی است. ژورنال های نوع سوم ، مجلات علمی تخصصی هستند. بنابراین با توجه به سطح مجله از شما هزینه چاپ مقاله دریافت می شود.


روش ها و روش های چاپ مقاله چیست؟

همچنین باید روش ها و روش های چاپ مقاله را بدانید. اول از همه ، شما باید بدانید که می خواهید چه نوع مقاله ای را بنویسید یا ویرایش کنید. مقالات در انواع و اقسام مختلف ارائه می شوند. برای مثال:

· مقالات علمی پژوهشی؛

· مقالات نظری؛

· مقالات علمی-تبلیغاتی؛

· گزارش ها؛

· نقد کتاب؛

· و

هنگامی که با هر یک از این مقالات آشنا شدید و متوجه شدید که می خواهید در آن چه کاری انجام دهید ، باید ادامه دهید. شاید عکس این قضیه باشد؛ یعنی ابتدا موضوعی به ذهن شما خطور می کند و سپس می خواهید آنرا در یکی از قالبهای موجود برای نوشتن مقالات منعکس و تحقیق کنید.

انواع مقالات داخلی

انواع مجلات داخلی را می توان به موارد زیر دسته بندی کرد:

مقالات علمی پژوهشی داخلی

این مقالات معمولاً شروع به تحقیق گسترده برای کشف حقایق و کشف بخشی از دانش جامعه با استفاده از ایده ها و افکار آنها در مورد شاخه ای از علوم تخصصی ، برای یافتن روابط بین پدیده های مختلف می کنند. در مقالات پژوهشی علمی ، اصل نوآوری باید رعایت شود و باید دارای دو ویژگی نوآوری و اصالت باشد. این مجلات برای اعضای هیئت علمی ، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و محققان موسسات تحقیقاتی مناسب هستند.

مقالات علمی تبلیغاتی

این مقالات در مورد یک موضوع خاص نوشته شده اند تا سطح اطلاعات خوانندگان را بالا ببرند. این مقالات سعی دارند با مرور تحقیقات انجام شده و جمع بندی و جمع بندی آنها و یا تلفیق اطلاعات بدست آمده با اطلاعات گذشته ، راه حل هایی برای حل مشکلات جامعه پیدا کنند. مقالات علمی الحاقی معمولاً خلاصه تحقیقات سایر محققان است. این مقالات برای دانشجویان دبیرستان ، افرادی که تحصیلات دانشگاهی دارند ، مخترعین و افرادی که تحصیلات غیررسمی دارند انجام می شود.

مقالات علمی تخصصی

این مقالات به بررسی موضوعات تخصصی با موضوعات خاص می پردازند و نویسندگانی که در زمینه چنین موضوعاتی نوشته اند می توانند مقالات خود را ارسال کنند. با توجه به اینکه مجلات علمی تخصصی به هیچ ارگان یا م institutionسسه ای وابسته نیستند ، بنابراین انتشار مقالات در این مجلات مزایای تحقیقاتی ندارد. هدف این مقالات فقط اطلاع رسانی و افزایش آگاهی عمومی است.

مقالات علمی عمومی

در آیین نامه دانشگاه ها، برای ژورنال هایی که در سطح پایین تری از مجلات علمی پژوهشی و تبلیغاتی هستند ، به عنوان علم عمومی شناخته شده اند. این مجلات با تأکید بر یک رشته یا بخش منتشر می شوند و مجوز کمیسیون ژورنال دانشگاه را دارند.

ژورنال های داخلی ژورنال های بسیار معتبری هستند که مورد تأیید وزارت علوم و وزارت بهداشت هستند و انتشار مقاله در این ژورنال ها خصوصاً برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی مزایای زیادی دارد. یکی از مهمترین معیارهای انتخاب مجله هزینه چاپ مقاله است. در این بخش ، هزینه چاپ مقاله در مجلات داخلی را با هم بررسی خواهیم کرد.

در پایان

مجلات تحقیقاتی خاص ، وقت گیر است و نیاز به زمان بندی دقیق دارد. به عنوان مثال ، اگر قصد دارید در دفاع از رساله دکتری خود مقاله ای را در این ژورنال ها منتشر کنید ، باید این کار را به موقع انجام دهید تا مشکلی ایجاد نشود. موسسه پروژه دونی می تواند در این زمینه به شما کمک کند.

همانطور که گفتیم هزینه چاپ مقاله در ژورنال های داخلی بسته به نوع ژورنال متفاوت است. برخی از نشریات مقالات شما را به صورت رایگان منتشر می کنند ، اما برخی دیگر برای چاپ مقاله از شما هزینه می گیرند. مبلغ دریافتی هیچ ارتباطی با اعتبار مجله ندارد. با مراجعه به سایت ژورنال و مطالعه دقیق راهنما و رهنمودهای نویسندگان ، در مورد هزینه ها اطلاعات کسب کنید. برای یافتن بهترین ژورنال برای مقاله خود ، ابتدا می توانید از اساتید خود بخواهید و همچنین برای دریافت لیست ژورنال های معتبر به تحصیلات دانشگاهی خود مراجعه کنید. اتاق فکر به شما کمک می کند تا مقالات خود را به بهترین شکل بنویسید و در مجلات معتبر داخلی یا خارجی منتشر کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد