Maryamkohshari

وبلاگی برای انتشار محتوای دسته اول

Maryamkohshari

وبلاگی برای انتشار محتوای دسته اول

چطوری بفهمیم تو یه رابطه اشتباهی هستیم؟

دلایل مختلفی باعث می شود افراد در روابط ناسالم بمانند. برخی از افراد نمی دانند یا نمی خواهند اعتراف کنند که در یک رابطه اشتباه قرار گرفته اند، یا از پایان دادن به رابطه می ترسند. شاید هم قدرت ذهنی لازم برای پذیرش این کار را ندارند. شاید آنها معتقدند که می توانند شریک زندگی یا مسائل آزار دهنده خود را تغییر دهند. اما نشانه های یک رابطه اشتباه چیست؟

واقعیت غم انگیز این است که روابط ناسالم بندرت بهبود می یابند و در عوض، هر روز بدتر می شوند. سعی کنید از این زخم هایی که بهبود آن دشوار است خودداری کنید.


علائم و نشانه های یک رابطه اشتباه عبارتند از:

غرق گذشته بودن

اگر هنوز به فکر بازی و تکرار شادی های گذشته هستید و به دلیل آن لذت ها در یک رابطه هستید، بهتر است این کار را نکنید. یک رابطه باید آینده نگر و سازنده باشد و ایجاد آن آینده را از شما می گیرد. اگر قبلاً به این رابطه فکر می کنید، سایر افرادی که می توانستند باشند، دوره ای که زندگی بهتری داشتید و ... به سرعت رابطه را خاتمه می دهند.

انتقاد و شکایت مداوم از یکدیگر

اگر فرد مقابل دید انتقادی دارد و همیشه با بدبینی و انتقاد به موفقیت های زندگی شما نگاه می کند به گونه ای که اعتماد به نفس شما را کاهش می دهد، در این مورد با او صحبت کنید. مقایسه و انتقادات علاوه بر این که بر اعتماد به نفس شما تأثیر می گذارد، سلامت رابطه شما را به خطر می اندازد.

مشکلات حافظه و گفتار

وقتی دائماً بدنبال کلماتی باشید که بحث و جدال ایجاد نکنند، ذهن شما در بالاترین سطح هوشیاری قرار خواهد گرفت. در این حالت، فضای زیادی برای سایر موارد مانند حافظه و گفتار در ذهن باقی نمی ماند.

شما ممکن است این وضعیت را با مشکلاتی از جمله مشکل خواندن کتاب یا پردازش اطلاعات جدید یا حفظ اطلاعات و خاطرات تجربه کنید. وقتی رابطه بد و آزار دهنده ای دارید، چنین مواردی برای شما واقعاً دشوار می شود.

این به این دلیل است که ذهن در تلاش است آنچه اتفاق می افتد را پردازش کند، چرا شریک عاطفی شما بسیار بیرحمانه و فریبنده است و برای یافتن راه حل بسیار تلاش می کند. مسئله این است که طرف سو ab استفاده کننده رابطه به دنبال راه حل نیست.


عدم احساس مسئولیت

در یک رابطه سالم و عشق واقعی، هر دو طرف معمولاً نسبت به یکدیگر احساس مسئولیت می کنند، اما یک رابطه اشتباه است که تشخیص آن آسان است. فردی که با او رابطه دارید همیشه از دیگران حمایت می کند و نمی تواند کاری را به طور دائمی انجام دهد، به عنوان مثال، او قادر به مدیریت امور مالی خود نیست و دائماً در این زمینه به دیگران احتیاج دارد، بنابراین اشتباه او این است که فقط یک بار نیست یا دو بار که انتظار کمک و مساعدت از دیگران را دارد، اما به نظر می رسد این یک عادت همیشگی در او باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد