Maryamkohshari

وبلاگی برای انتشار محتوای دسته اول

Maryamkohshari

وبلاگی برای انتشار محتوای دسته اول

ترفند افزایش فالوور در اینستاگرام در سال 2020

آیا مدت‌هاست که در اینستاگرام فعالیت می‌کنید اما فالوور زیادی ندارید؟ آیا هر چقدر تلاش می‌کنید، کمتر نتیجه می‌گیرید؟ می‌دانید دلیل آن چیست؟ رعایت نکردن برخی از قوانین اینستاگرام باعث کاهش کارآیی و تلاش شما در اینستاگرام می‌شود. این شبکه‌ی اجتماعی با مجموعه‌ای از الگوریتم و قوانین کار می‌کند. شما هر چقدر هم برای تولید محتوا تلاش کنید، تا زمانی که این قوانین را رعایت نکرده باشید، نتیجه‌ی دلخواه خود را نمی‌گیرید.
اگر می‌خواهید با ترفند افزایش فالوور در اینستاگرام آشنا شوید، تا انتهای این مطلب با ما باشید.
آنچه در ادامه می‌خوانید:

  • برای تولید محتوای اینستاگرام برنامه‌ریزی کنید
  • از عکس‌های Crystal Clear استفاده کنید
  • پیشنهادات رایگان برای تبلیغات ارائه دهید
  • یک ترفند افزایش فالوور در اینستاگرام اجرای مسابقه است
  • محتواهای پیج خود را بروزرسانی کنید
  • عکس‌های حاوی متن منتشر کنید تا لایک بگیرید
  • از هشتگ‌های مناسب اینستاگرام استفاده کنید
  • پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب در قسمت کپش
  • انتشار محتوا در مواقع مناسب
  • فالوورهای رقیب را بدزدید
افزایش فالوور اینستاگرام رایگان / ترفند افزایش فالوور در اینستاگرام

برای تولید محتوای اینستاگرام برنامه‌ریزی کنید

تولید محتوای اورجینال، جدید و بکر برای اینستاگرام اهمیت زیادی دارد. اما نباید صبح از خواب بیدار شوید و در مورد تولید محتوای آن روز تصمیم بگیرید. بلکه باید محتواها را از قبل تهیه کرده باشید. تصویر فیلم برای اینستاگرام تفاوتی با هم ندارد. آنچه اهمیت دارد، ایده‌ی شما برای انتشار مطالب است.
با شروع فصل، تعطیلات خاص و یا رویدادهایی که در حال وقوع هستند، تولید محتوای خود را با آن‌ها مطابقت دهید. برای تولید محتوا باید انعطاف‌پذیر باشید و به صورت خودجوش محتوا پست کنید. اما داشتن یک فهرست از ایده‌ها ضرورت دارد. باید بسته به شغل و موضوع پیج، برای چندین روز یا چند هفته محتوا را پیشاپیش تهیه کنید. یا حداقل برای پست‌ها موضوعات را از قبل مشخص کنید.

تولید محتوای اورجینال، جدید و بکر برای اینستاگرام اهمیت زیادی دارد. اما نباید صبح از خواب بیدار شوید و در مورد تولید محتوای آن روز تصمیم بگیرید.

از عکس‌های Crystal Clear استفاده کنید

عکس Crystal Clear یعنی عکس‌های شفاف است که باید با دوربین‌های باکیفیت ثبت شوند. فیلم‌ها و عکس‌های شفاف و واضح طرفداران بیشتری دارند. اینستاگرام یک پلتفرم تصویری است که جای برای عکس‌های تار و بی‌کیفیت ندارد. در این شبکه رقابت اصلی بین عکس‌ها و فیلم‌هاست. پس باید تا می‌توانید عکس‌های باکیفیت‌تری تهیه کنید.
اگر لازم است یک دوربین عکاسی ارزان قیمت تهیه کنید. دوربین‌ها نسبت به گوشی‌های همراه تصاویر و فیلم‌های باکیفیت‌تری را ثبت می‌کنند. چندین تکنیک عکاسی مثل زوم کردن را یاد بگیرید. پشت به نور عکاسی کنید تا تصاویر تیره و بی‌کیفیت نشوند. تا حد امکان در زمان روز عکاسی و فیلمبرداری کنید.

افزایش فالوور اینستاگرام رایگان / ترفند افزایش فالوور در اینستاگرام

پیشنهادات رایگان برای تبلیغات ارائه دهید

یک راه تاثیرگذار برای افزایش فالوور اینستاگرام رایگان (Instagram follower increase) انجام تبلیغات است. برای مثال شما یک شرکت پوشاک ورزشی دارید که اکنون با 100 شرکت دیگر در حال رقابت هستید. ابتدا چند اینفلوئنسر (افراد تاثیرگذار با فالوورهای زیاد) در اینستاگرام پیدا کنید. برخی از کاربردی‌ترین وسایل خود را به صورت رایگان به آن‌ها بدهید تا برایتان تبلیغات کنند.
یکی از راه هایی که شرکتهای محصولات کشش می کنند ، استفاده از موضوعات رایگان است. اگر 10 اینفلوئنسر با 100 هزار فالوور، محصولات شما را تبلیغ کنند، در واقع محصولات برای یک میلیون نفر تبلیغ شده است.

یک ترفند افزایش فالوور در اینستاگرام اجرای مسابقه است

مردم همیشه عاشق مسابقاتی هستند که در پشت آن یک جایزه است. این مسابقه نه تنها برای آن‌ها جنبه‌ی سرگرمی دارد، بلکه فرصتی هم ایجاد می‌کند تا به خواسته‌هایشان برسند. برای مسابقه موضوعات زیادی وجود دارد. نکاتی که برای مسابقه باید مد نظر داشته باشید عبارتند از:
یک تاریخ شروع و پایان مشخص برای مسابقه داشته باشید.
شرکت در این مسابقه را بسیار آسان کنید.
از مردم بخواهید کاری ساده و ترجیحاً کاری انجام دهند که نتیجه‌ی خوشایندی داشته باشد. مثلا پخت یک غذا یا درست کردن یک کار هنری.
گزارشات مربوط به شرکت‌کننده‌ها را مدام منتشر کنید.
از فالوورها بخواهید در مسابقه شرکت و دیگران را نیز به این کار ترغیب کنند.
برای اجرای چنین مسابقه‌ای می توانید از ابزاری مانند Gleam استفاده کنید.

از مردم بخواهید کاری ساده و ترجیحاً کاری انجام دهند که نتیجه‌ی خوشایندی داشته باشد. مثلا پخت یک غذا یا درست کردن یک کار هنری.

محتواهای پیج خود را بروزرسانی کنید

توصیه‌ی مهم ما اینست که همان کاری که دیگران انجام می‌دهند، شما انجام ندهید. زیرا با این روش شبیه به دیگران می‌شود. نباید فعالیت شما با نام تجاری تفاوت زیادی داشته باشید. برای مثال اگر در زمینه‌ی محصولات چوبی فعالیت دارید، می‌توانید محتواهایی درباره‌ی کیفیت، انواع و خواص چوب‌ها منتشر کنید.
محتواها نباید قابل پیش‌بینی باشد. در این صورت کسل کننده می‌شود. از انتشار محتواهای کلیشه‌ای خودداری کنید. هر بار محتوای متفاوتی را منتشر کنید. به طوری که کاربران را با کار خود شگفت‌زده کنید.
برای افزایش فالوور اینستاگرام رایگان از محتوای ایجاد شده توسط کاربر هم استفاده کنید. آن‌ها در زیر پست‌های شما یا سایر پیج‌ها کامنت می‌گذارند. کامنت‌ها گاهی حاوی اطلاعات مفیدی است. برای مثال کامنت‌های یک طراح دکوراسیون که در مورد تصاویری از دکور یک خانه، حاوی اطلاعات مفیدی است. زیرا طراح دکوراسیون به طور تخصصی نظر می‌دهد.

برای افزایش فالوور اینستاگرام رایگان

عکس‌های حاوی متن منتشر کنید تا لایک بگیرید

براساس یکی از الگوریتم‌های اینستاگرام اگر شما بتوانید در همان ساعات اولیه لایکِ حداقل 10 درصد از فالوورهای خود را دریافت کنید، اینستاگرام همان پست را در بخش اکسپلور نمایش می‌دهد. پس شانس دیده شدن شما بالا می‌رود. اما برای اینکه لایک آن‌ها را دریافت کنید به چه چیزی نیاز دارید؟
در کنار محتوایی که منتشر می‌کنید یک تصویر هم در انتها قرار دهید. بر روی این تصویر متنی را بنویسید که از فالوورها درخواست کنید لایک و کامنت بگذارند. آن‌ها بعد از ورق زدن و دیدن درخواست شما، قطعاً لایک خود را نثار محتوای شما می‌کنند.
همچنین یکی از روش‌های دریافت لایک و کامنت بیشتر، انتشار محتواهایی است که احساسات کاربران را تهییج کند. برای مثال تصویری از رویدادهای در حال وقوع، موضوعات روز و چالشی می‌تواند آن‌ها را برای لایک و کامنت گذاشتن ترغیب کند.

اگر شما بتوانید در همان ساعات اولیه لایکِ حداقل 10 درصد از فالوورهای خود را دریافت کنید، اینستاگرام همان پست را در بخش اکسپلور نمایش می‌دهد. پس شانس دیده شدن شما بالا می‌رود.

از هشتگ‌های مناسب اینستاگرام استفاده کنید

هدف شما در اینستاگرام این است که مخاطبان فعلی خود را به طور مرتب درگیر کنید و در عین حال تعداد فالوورهای واقعی خود را نیز افزایش دهید. ارسال عکس‌های جدید، جالب و جذاب اولین نیاز آن‌ها را برآورده می‌کند. اما هشتگ‌ها هم اهمیت زیادی دارند. بسیاری از کاربران اینستاگرام هشتگ‌ها را دنبال می‌کنند.
پس وقتی اینستاگرام این هشتگ‌ها را نمایش می‌دهد، محتوای شما هم در بین آن‌ها نمایش داده می‌شود. برای هشتگ باید از اصطلاحات رایج و قابل جستجو استفاده کنید. برخی از ابزارها مثل https://keywordtool.io/ کلمات کلیدی رایج در اینستاگرام را منتشر می‌کنند. از کلمات و عبارت این شبکه برای هشتگ استفاده کنید. هر چه هشتگ‌ها رایج‌تر باشند، پست‌ها سریع‌تر دیده می‌شود.

البته متداول بودن هشتگ‌ها به این معنا نیست که هر چیزی که متداول بود، همان را در زیر پست‌ها استفاده کنید. بلکه باید از برچسب‌های مناسب با کسب و کار خود استفاده کنید. اگر می‌خواهید از برچسب‌ها به شکل صحیح استفاده کنید، باید 8 هشتگ اول را مرتبط با موضوع پیج و رایج‌ترین انتخاب کنید.
برای یافتن هشتگ های مربوط به شغل خود از یک ابزار آنلاین رایگان مانند IconoSquare یا Webstagram استفاده کنید. به طور کلی می‌توانید از 30 هشتگ استفاده کنید. برخی از آن‌ها را از صفحات رقبا بردارید. یا هشتگ مورد نظر را در قسمت نوار جستجو بنویسید. با بالا آمدن صفحه‌ی نتایج، به زیر پست‌های اول بروید. از هشتگ‌های آن‌ها ایده بگیرید.

برای افزایش فالوور اینستاگرام رایگان

پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب در قسمت کپش

یک ترفند افزایش فالوور در اینستاگرام نوشتن توضیحات (کپشن) طولانی است. در عین حال باید در کپشن از کلمات کلیدی رایج در بین کاربران استفاده کنید. در کنار کلمات کلیدی علامت # را قرار دهید تا کاربران شما را سریع‌تر پیدا کنند.
برای مثال شما یک پست تصویری در مورد آموزش پخت نان خانگی منتشر کرده‌اید. در قسمت کپشن، توضیحات کامل در حدود 250 کلمه را نوشته‌اید. در این قسمت باید کلمات کلیدی مرتبط با همین موضوع را از سایت https://keywordtool.io/ و یا ابزار Webstagram پیدا کنید. سپس آن‌ها را در لابه لای متن بگنجانید. در هر قسمتی که از کلمه‌ی کلیدی استفاده کردید، علامت # را قرار دهید.

شما می‌توانید به صورت رایگان، در بخش Followers از Instagram Analytics for Business اطلاعات زیادی را بطور رایگان دریافت کنید. در این قسمت ساعات حضور کاربران به شما نمایش داده می‌شود.

انتشار محتوا در مواقع مناسب

کاربران در ساعت‌های خاصی از روز به یکباره آنلاین می‌شوند. برای مثال زنان خانه‌دار یا نوجوان بعد از خواب صبح‌گاهی اغلب از ساعت 9 صبح در این شبکه حضور پیدا می‌کنند. بسیاری از کاربران کارمندان دولت هستند که تا ساعت 14 عصر در سر کار هستند و از این ساعت به بعد وارد این شبکه می‌شوند.
برخی شغل شرکتی دارند و ساعت 17 عصر به بعد وارد این شبکه می‌شوند. اما در مجموع مطالعات نشان می‌دهد حضور کاربران از ساعت 21 شب در اینستاگرام به اوج خود می‌رسد. شما باید پست‌ها را در زمانی منتشر کنید که مطمئن باشید کاربران زیادی در اینستاگرام هستند. با این کار در همان ساعت اول انتشار بازدید ویدئوها، لایک و کامنت‌های بیشتری دریافت می‌کنید. پس طبیعی است که اینستاگرام محتوا را در قسمت اکسپلور منتشر می‌کند.

محتواها را در ساعات مشخصی از روز منتشر کنید. برای مثال در ساعت 9 صبح، 14 عصر و 21 شب محتوا منتشر کنید. این رویه باید به یک عادت همیشگی تبدیل شود.


از سوی دیگر باید در کار خود نظم داشته باشید. محتواها را در ساعات مشخصی از روز منتشر کنید. برای مثال در ساعت 9 صبح، 14 عصر و 21 شب محتوا منتشر کنید. این رویه باید به یک عادت همیشگی تبدیل شود. زیرا الگوریتم‌های اینستاگرام پیج شما را قانونمند به حساب می‌آورند که برای فالوورهای خود ارزش زیادی قائل است.
شما می‌توانید به صورت رایگان، در بخش Followers از Instagram Analytics for Business اطلاعات زیادی را بطور رایگان دریافت کنید. در این قسمت ساعات حضور کاربران به شما نمایش داده می‌شود.

ترفند افزایش فالوور در اینستاگرام  و بازدهی بیشتر

فالوورهای رقیب را بدزدید

یک راه کاربردی و مؤثر برای افزایش فالوور اینستاگرام رایگان سرقت فالوورهای رقباست. برای این کار به فالوورهای آن‌ها نزدیک شوید. آن‌ها به محصولاتی شبیه به پیج‌های رقیب علاقه‌ی زیادی نشان می‌دهند. درست مثل مشتری که به دنبال خرید مانتو تمامی مانتو فروشی‌های بازار را سر می‌زند. پس در اینستاگرام هم اگر به چیزی علاقمند باشند، پیج‌های شبیه به هم را دنبال می‌کنند.
برای گرفتن فالوور از پیج‌های رقیب به سه صورت عمل کنید:
با کاربران تعامل کنید.
در مورد عکس‌های رقیب که کاربران نظر داده‌اند، شما هم برای آن‌ها Reply بزنید.
فالوورهای آن‌ها را دنبال کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد